Pinsamt....

Ni vet att jag älskar er right? 
Men lm ni inte visste det så gör jag det men det har varit en stressig vecka.. Nationella proven börjar nästa vecka och jag är super nervös! Och dessutom har vi prov i geografi på fredag som jag försöker plugga till. Men det går inte så bra då jag har jävligt mycket skuldkänslor över att jag inte hört av mig överhuvudtaget inte ens lagt upp ett kapitel! Men jag lever ett ganska onormalt liv och typ halvbelåtna med min bästis sen så är allting snurrigt och ingen kan förstå sig på mitt liv! Men sådan är jag! Men nu ska jag fortsätta med geografin och sen skriva färdigt kapitlet! Det kommer säkert ut i helgen men jag lovar inget! Vi får se och jag hör av mig om det blir konsekvenser! Deal? 
Goodi!
Bye babes


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

justinnovell.webblogg.se

Dagarna går och jag vet fortfarande inte hur jag blev räddad efter bilolyckan som hände för ett halvår sen. Mina föräldrar är borta, döda. Men ingen vet hur jag klarade mig. Jag lever nu med min moster och bror. Men när skolan börjar igen efter sommarlovet ser jag killen jag såg samma kväll som mina föräldrar dog. Killen jag helt plötsligt får känslor för. Allt jag hållit inne i månader, som känns som år, kommer ut. Different type of humans är en novell om kärlek, vänskap och hemlig

RSS 2.0