Everything is about to change...

Tjäna.
Nu tror nu säkert något dåligt kommer hända efter vad titeln lyder men det är bara goda nyheter! 
Imorgon (fredag) så åker jag till Estland och kommer inte hem förrän på söndag. Men oroa er inte jag kommer lägga upp del 3 imorgon i alla fall. Jag kommer skriva färdigt det idag och tidinställa det annars kommer jag be Alex att skriva klart det och lägga upp det imorgon. Ska snacka med henne och se. Men om inte annat kommer det upp på söndag när jag kommer hem! 
Love Sandra 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

justinnovell.webblogg.se

Dagarna går och jag vet fortfarande inte hur jag blev räddad efter bilolyckan som hände för ett halvår sen. Mina föräldrar är borta, döda. Men ingen vet hur jag klarade mig. Jag lever nu med min moster och bror. Men när skolan börjar igen efter sommarlovet ser jag killen jag såg samma kväll som mina föräldrar dog. Killen jag helt plötsligt får känslor för. Allt jag hållit inne i månader, som känns som år, kommer ut. Different type of humans är en novell om kärlek, vänskap och hemlig

RSS 2.0