Thinking and thinking is all I got time for

Så idag åker jag till Norrland! Jag kommer vistas i Arjeplog, Västerbotten där jag hör hemma kan man säga! Hehe men aa jag kommer hem om 4 veckor ungefär vi ska senast åka hem den 17 juli då min brorsa åker till Spanien den 18:de. Men det kommer inte komma några kapitel under dom här fyra veckorna utan dom kommer när jag kommer hem! Jag kommer inte alls ha så mycket internet då jag inte har nå 3G kvar och vi har surfat upp surfmängden på Stickan vi har och och så. Men kommer skriva så fort jag har tid! Det kanske inte blir så ofta men det är ju alltid någon gång jag har tid!! Men vi får höras senare! Kanske bloggar lite när jag har internet och så vidare!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

justinnovell.webblogg.se

Dagarna går och jag vet fortfarande inte hur jag blev räddad efter bilolyckan som hände för ett halvår sen. Mina föräldrar är borta, döda. Men ingen vet hur jag klarade mig. Jag lever nu med min moster och bror. Men när skolan börjar igen efter sommarlovet ser jag killen jag såg samma kväll som mina föräldrar dog. Killen jag helt plötsligt får känslor för. Allt jag hållit inne i månader, som känns som år, kommer ut. Different type of humans är en novell om kärlek, vänskap och hemlig

RSS 2.0