Update

Så jag kom hem vid 5 tiden på fredag morgon denna vecka som va. Men jag har inte haft tid till att lägga upp något kapitel än då jag har haft så sjukt mycket att göra. Bland annat så har jag varit hos en kompis och på 30års fest hos kusinen. Jag har inte kunnat lägga upp något kapitel under den tiden jag varit i Norrland då mitt internet strula hela tiden. Men nu är jag hemma och har internet vart jag än går. Haha. Men det ligger ju till som så att idag så åker jag till landet. På tisdag tar jag ut tandställningen och på fredag ska jag till tandläkaren igen. Sen kanske jag också ska åka till min pojkvän som är i Skåne eller ska åka till Skåne på måndag eller något vet inte riktigt. Men vi får se när nästa kapitel kommer då. Men vi får höras senare i veckan iaf! Hejdå.<3

Candy is my life!!!😍😍💕

Så just nu sitter jag o skriver på nästa kapitlet! Det går lite trögt då norrländskas tagit över. Hehe. Men det har hänt så mycket grejer under den här veckan och jag är både glad och ledsen! Så de går ju iaf lite bättre med tanke på vad som händer i detta kapitel! Ni kanske får en liten sneak peak imorgon på bloggen! Ska försöka skriva klart det idag och lägga upp på fredag! Måste göra ett collage o skriva över kapitlet till telefon och så också! Men vi hörs hörni! Hejdå!!<3
Kram!!

justinnovell.webblogg.se

Dagarna går och jag vet fortfarande inte hur jag blev räddad efter bilolyckan som hände för ett halvår sen. Mina föräldrar är borta, döda. Men ingen vet hur jag klarade mig. Jag lever nu med min moster och bror. Men när skolan börjar igen efter sommarlovet ser jag killen jag såg samma kväll som mina föräldrar dog. Killen jag helt plötsligt får känslor för. Allt jag hållit inne i månader, som känns som år, kommer ut. Different type of humans är en novell om kärlek, vänskap och hemlig

RSS 2.0