The worst week of my life-.-

Så det här har varit den värsta veckan i mitt liv och det är därför det inte har kommit upp något kapitel! Men jag är ledig idag fram till 14:20 då jag ska träffa en kompis och vara med henne innan vi ska åka till hennes landställe! Ska skriva så mycket som möjligt nu under den sista timmen! Jag har precis kommit ut ur duschen typ så ska bara sminka mig oc borsta tänderna sen ska jag skriva på nästa kapitel! Det är nästan klart! Jag har ungefär 500 ord kvar och det tar nog bara någon timme! Sen har jag ett collage jag måste göra men det går fort att göra! Ses senare! Ciao! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

justinnovell.webblogg.se

Dagarna går och jag vet fortfarande inte hur jag blev räddad efter bilolyckan som hände för ett halvår sen. Mina föräldrar är borta, döda. Men ingen vet hur jag klarade mig. Jag lever nu med min moster och bror. Men när skolan börjar igen efter sommarlovet ser jag killen jag såg samma kväll som mina föräldrar dog. Killen jag helt plötsligt får känslor för. Allt jag hållit inne i månader, som känns som år, kommer ut. Different type of humans är en novell om kärlek, vänskap och hemlig

RSS 2.0