I know that you can make me smile!

Hej!
Jag sitter faktiskt och skriver och fixar ett collage här, men det blev lite oväntat mycket på min hjärna så det har blivit över 1000 ord, vilket är ganska bra men ja ska bara skriva klart det jag håller på att skriva men så länge kommer en liten sneak peak och jag kommer dela upp det i två delar för annars kommer det ta hela dagen att skriva. Men aa här har ni en liten sneak peak!
 
Sneak Peak - kapitel 6 
 
Ingens perspektiv
Medan Tilly försökte komma på något hon kunde göra för att ställa allt till rätta så satt Justin och Selena på en bänk i parken och åt glass. Dom skrattade åt gamla minnen och brydde sig inte om någon gick förbi och kollade konstigt på dom. Men det var inte bara det som hände vid samma ögonblick. Nelly gick fram och tillbaka i sitt rum, funderade på om hon skulle trycka på ring eller inte, på skärmen var hennes bästa kompis nummer inslaget.

Vi hörs senare idag då:D
Hejdå
love ya<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

justinnovell.webblogg.se

Dagarna går och jag vet fortfarande inte hur jag blev räddad efter bilolyckan som hände för ett halvår sen. Mina föräldrar är borta, döda. Men ingen vet hur jag klarade mig. Jag lever nu med min moster och bror. Men när skolan börjar igen efter sommarlovet ser jag killen jag såg samma kväll som mina föräldrar dog. Killen jag helt plötsligt får känslor för. Allt jag hållit inne i månader, som känns som år, kommer ut. Different type of humans är en novell om kärlek, vänskap och hemlig

RSS 2.0