DTOH - karaktärer

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så det var länge sen. Men jag kom precis hem från Uppsala då vi kollat på en bil som vi kanske ska köpa på måndag. Men till en helt annan sak, kapitlet kommer antingen upp ikväll eller imorgon. Så jag ska återgå till att skriva på kapitlet så hejdå!<3
Love ya<3

Haha hej

Så nu kommer ni nog bli riktigt sura på mig nen det var ett skämt!!! Haha skulle aldrig sluta!! Och om ni nu undrar vad jag snackar om så kan jag ber er läsa inlägget under 👇 och om ni inte vill det kommer det här:
Förlåt att jag inte hann lägga upp kapitlet varken igår eller idag! Men det är för att jag har tänkt!! Jag tycker inte att det är någon menning med skrivandet så jag lägger ner den delen av mig själv.. Visst jag älskar det men jag vill inte publicera mina noveller längre! Det tar för mkt på min fritid och det har lett till bråk bland mina kompisar... Och jag har inte så mkt tid att skriva! Jag är jämnt upptagen!! Så det här är mitt farväl!! Hejdå!!
Det har varit trevligt för dom få kommentarerna jag fick men det var inte tillräckligt för att få mig att må bra!!

Så visst jag fick knappt några kommentarer och jag tycker det borde ändras! Men jg kan inte heller tvinga er att kommentera! Det tycker jag är lite fel! Men jag sitter i dagar och skriver kapitel när det tar kanske endast några timmar för andra. Men under den tiden letar jag också bilder som skulle passa in! Jag har runt tio flikar uppe varje dag och jag stänger aldrig av datorn vilket har gjort den väldigt seg och dan så det tar ännu längre tid! Och just nu håller jag på med två saker! Skriva på kapitel 7 och gixa med alla personer som ska vara med. Liksom jag ska göra runt tio collage med fyra bilder på varje person och skriva samtidigt! Vissa skulle kalla det omöjligt men det gör inte jag då jag inte tycker att det är omöjligt! Men jag skulle i alla fall vilja ha mer kommentarer på nästa kapitel som förhoppningsvis kommer upp idag eller imorgon beroende på hur sårad jag är. Okej jag vill bara gråta så sårad är jag men jag har en jobbig tid och jag hatar en kille samtidigt som jag älskar honom. Så det kanske kommer imorgon eller på tisdag! Vi får se!! Hejdå! 

This is the end!

Förlåt att jag inte hann lägga upp kapitlet varken igår eller idag! Men det är för att jag har tänkt!! Jag tycker inte att det är någon menning med skrivandet så jag lägger ner den delen av mig själv.. Visst jag älskar det men jag vill inte publicera mina noveller längre! Det tar för mkt på min fritid och det har lett till bråk bland mina kompisar... Och jag har inte så mkt tid att skriva! Jag är jämnt upptagen!! Så det här är mitt farväl!! Hejdå!!
Det har varit trevligt för dom få kommentarerna jag fick men det var inte tillräckligt för att få mig att må bra!!

"And what I really trying to say is"

Så jag sitter på bussen nu och jag jag skriver på kapitel 8. Nu kanske ni tror att jag hoppar över kapitel 7 men näe det gör jag inte!  Jag har skrivit ner hela kapitel 7 eller nästan men det är på ett papper som jag råkade glömma hemma imorse så jag hade inget att skriva det sista på kapitel 7 på så jag började istället skriva kapitel 8 så att det är klart inom en snar framtid men jag hoppas på att få ut kapitel 7 ikväll! Så vi hörs!!

You made my life!:)

Så jag fick nyss en kommentar från en ny läsare och det glädjer mig att veta att ni tycker att jag är bra på att skriva. Ni gör mina svåra dagar bättre genom att kommentera! Som idag när jag fick världens gulligaste kommentar av den här nya läsaren och jag nästan dog och ville bara gråta av glädje! Men asså idag var det måndag jag var trött och irriterad jag hade knappt sovit något och jag vet inte visste inte vad jag skulle göra åt mitt nackont! Och sen så gick jag nyss in och tänkte skriva ett inlägg och berätta hur ledsen jag var för den dåliga uppdateringen men jag kollade in kommentaren jag hade fått och jag typ dog! Sjukt tacksam är jag i alla fall för dom som tar sin tid till att kommentera! Dom betyder sjukt mkt för mig! Men asså jag vet inte om jag vill fortsätta skriva noveller jag har så mkt med skolan just nu och har nationella nästa vecka och så... Men om jag får åtminstone 2 kommentarer på varje kapitel stannar jag och försöker fixa en bättre uppdatering men nu ska jag sova så hi börjar imorgon hejdå!!

justinnovell.webblogg.se

Dagarna går och jag vet fortfarande inte hur jag blev räddad efter bilolyckan som hände för ett halvår sen. Mina föräldrar är borta, döda. Men ingen vet hur jag klarade mig. Jag lever nu med min moster och bror. Men när skolan börjar igen efter sommarlovet ser jag killen jag såg samma kväll som mina föräldrar dog. Killen jag helt plötsligt får känslor för. Allt jag hållit inne i månader, som känns som år, kommer ut. Different type of humans är en novell om kärlek, vänskap och hemlig

RSS 2.0