Varför?

Okej så jag tänkte inte på detta igår men jag har knappt en ledig stund i helgen, på lördag klockan 18 ska jag till några kompisar till familjen och fira en tjejs 15 årsdag. Typ. Vet inte. Sen på söndag ska jag upp tidigt för att åka till Tyresö och hälsa på några andra kompisar till familjen och så och sen efter det ska jag till min kära faster och kanske få träffa min farmor och mina två kusiner + pojkvän/flickvän. Men aa jag kommer skriva så mycket jag kan och det kommer senast komma upp på måndag! Jag hinner säkert skriva och göra ett collage på lördag! Men ska fortsätta skriva nu innan jag somnar! Så see ya babes!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

justinnovell.webblogg.se

Dagarna går och jag vet fortfarande inte hur jag blev räddad efter bilolyckan som hände för ett halvår sen. Mina föräldrar är borta, döda. Men ingen vet hur jag klarade mig. Jag lever nu med min moster och bror. Men när skolan börjar igen efter sommarlovet ser jag killen jag såg samma kväll som mina föräldrar dog. Killen jag helt plötsligt får känslor för. Allt jag hållit inne i månader, som känns som år, kommer ut. Different type of humans är en novell om kärlek, vänskap och hemlig

RSS 2.0