Nu kan vi pusta ut!đŸ˜Ș

SĂ„ nu Ă€r jag Ă€ntligen hemma efter en lĂ„ng och jobbig helg! Först sĂ„g jag frozen. Sen var jag hos en kompis som fyllde femton igĂ„r och idag var jag hos nĂ„gra andra kompisar till familjen och ja sen va jag hos min faster och hon klippte min lugg, men aa hur var eran helg? Men aa jag ska skriva pĂ„ kapitlet nu och jag har skrivit 132 ord pĂ„ nĂ€sta kapitel sĂ„ det kommer antagligen upp ikvĂ€ll eller imorgon kvĂ€ll. Jag har förresten teater imorgon sĂ„ jag kommer inte komma hem förrĂ€n kvart i 6 eller 6 nĂ„gon gĂ„ng dĂ€r emellan! Men antagligen idag eller imorgon kommer det! 
See ya guys!<3
Love you!<3


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

justinnovell.webblogg.se

Dagarna gÄr och jag vet fortfarande inte hur jag blev rÀddad efter bilolyckan som hÀnde för ett halvÄr sen. Mina förÀldrar Àr borta, döda. Men ingen vet hur jag klarade mig. Jag lever nu med min moster och bror. Men nÀr skolan börjar igen efter sommarlovet ser jag killen jag sÄg samma kvÀll som mina förÀldrar dog. Killen jag helt plötsligt fÄr kÀnslor för. Allt jag hÄllit inne i mÄnader, som kÀnns som Är, kommer ut. Different type of humans Àr en novell om kÀrlek, vÀnskap och hemlig

RSS 2.0