Smiling is the only thing I do

Hej jag vanade upp till världens finaste kommentar! Och jag skulle vilja dela med mig av min lycka till er. 
Så här är den fina kommentaren:
Hej Sandra! Vet inte om du kommer ihåg mig från biebzstory.blogg.se. Alla dina kommentarer var helt underbara, du är helt underbar! Vill iaf säga att jag börjat igen fast med en ny start på bizzlestory.blogg.se. Hoppas du kommer ihåg mig, kram ^^<3.

Asså omg jag var helt ordlös! Liksom det var jue bara så sött att hon tagit sin tid att kommentera på min blogg, liksom det betyder jättemycket för mig. Hon är verkligen helt underbar! Sådana kommentarer gör min dag! dom är helt underbara! 
 
Kommentera i alla fall på kapitel 8 det har varit uppe sen i lördags! Och aa tack för att ni kommenterar (dom som ommenterar)
 
kapitel 8 ligger här under!
 
Läs och kommentera så gör ni min dag bättre!!<3
 
hejdå!
Love you!<3


Kommentarer
Amanda

Du förtjänar tusen sånna kommentarer och mycket mer!
Och om någon är underbar så är det du ;*
Juste, jag svarar på din kommentar efter skolan ❤️❤️

Svar: Haha tack<3 det betyder mycket!!!!
JB Noveller

2014-04-28 @ 07:42:42
URL: http://bizzlestory.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

justinnovell.webblogg.se

Dagarna går och jag vet fortfarande inte hur jag blev räddad efter bilolyckan som hände för ett halvår sen. Mina föräldrar är borta, döda. Men ingen vet hur jag klarade mig. Jag lever nu med min moster och bror. Men när skolan börjar igen efter sommarlovet ser jag killen jag såg samma kväll som mina föräldrar dog. Killen jag helt plötsligt får känslor för. Allt jag hållit inne i månader, som känns som år, kommer ut. Different type of humans är en novell om kärlek, vänskap och hemlig

RSS 2.0