It's all about the candy

Hejsan! 
Jag vet att uppdateringen är sämst men jag kom faktiskt på ett bra schema för mig nu! Men anledningen till så lång väntan år för att jag inte riktigt har haft tid. Saker har kommit upp och igår när jag tänkte sätta mig och skriva började jag istället planera kapitlet, skumt jag vet. Men jag har dessutom fastnat för en sjukt bra fan fiction, jag började läsa den igår morse. Men iallafall så ska jag skriva lite nu innan jag ska gå upp och kanske på bussen beror på hur mycket jag och min kompis snackar (om killar...) men aa vi ses! 
Love you<3

Mitt schema:
Måndagar - Teater, skrivs på vägen hem 
Tisdagar - Skriva på kapitlet!
Onsdagar - skriva på kapitlet
Torsdagar - göra collage 
Fredagar - läsa igenom kapitlet på väg hem från skolan och publicera när jag kommer hem!
Lördagar - börja på nästa kapitel.
Söndagar - HOMEWORK TIME



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

justinnovell.webblogg.se

Dagarna går och jag vet fortfarande inte hur jag blev räddad efter bilolyckan som hände för ett halvår sen. Mina föräldrar är borta, döda. Men ingen vet hur jag klarade mig. Jag lever nu med min moster och bror. Men när skolan börjar igen efter sommarlovet ser jag killen jag såg samma kväll som mina föräldrar dog. Killen jag helt plötsligt får känslor för. Allt jag hållit inne i månader, som känns som år, kommer ut. Different type of humans är en novell om kärlek, vänskap och hemlig

RSS 2.0